torsdag 26 september 2013

JAG HAR SETT YOHIOOOOO!!!!!!

 
Den här bilden är från en tidning som skrev om konserten i Baltiska Hallen, Malmö, den 14 september. Länken hittar ni HÄR.

Förlåt för dålig bloggning osv, men det har varit mycket annat. Apropå konserten, i Malmö. Det var, rent ut sagt, FANTASTISKT! Bara känslan av att stå där och se honom för första gången är mer än nog för att man ska svimma! :P Jag väntade sedan klockan 10 på morgonen, och jag trodde verkligen att det skulle ringla en kö nedför gatan, men tro det eller ej, det var bara 4 personer som hade kommit dit före oss! Så...efter lång väntan kom vi in i lokalen och fick stå längst fram! Jag kan tyvärr inte bifoga några bilder från konserten för tillfället, då jag inte har tillgång till dem (än så länge). Hoppas att ni får det lika fantastiskt där ni ska se honom!<3

2 kommentarer: